NU FÅR DET VARA NOG...

JAG KLARAR INTE LÄNGRE AV CARL BILDTS DUMHET!!!!!!

Jag trodde först inte mina öron... Jag var tvungen att lyssna på en intervju med Carl Bildt tre gånger innan jag återigen fick bevis på hur IQbefriad vår kära utrikesminister är.

Carl Bildt sa i sin intervju att han "tycker synd om soldaterna som åker in i Gaza med sina stridsvagnar bland allt det hatiska folket", han tycker alltså synd om de soldater som tar sig in i Gaza med STRIDSVAGNAR - låter verkligen som mjukiskillar som tar sig in till Gaza för att trösta alla människor där. NEJ NEJ NEJ, han kan inte mena allvar, han kallar det civila folket i Gaza som har blivit bombade med F16 plan för ett hatiskt folk och de israelska soldaterna med sina vapen och stridsvagnar tycker han SYND OM??????!!!!!!
Intervjun kan ni se på www.svt.se

STICK OCH BRINN CARL BILDT - HÄR HAR NI SVERIGES GEORGE BUSH.

Han har precis slängt en tändsticka rakt in i tändvätskan, alla människor med ett samvete och speciellt alla svenskpalestinier har du precis vänt emot dig din dumma fan.

Måste gå och tvätta mina öron efter att ha hört något så smutsigt och så genomskinligt subjektiv.

N.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0