Jag har spytt hela morgonen!

Jag blir så så så äcklad över det som händer i GAZA, inatt invaderade de "stackars rädda soldaterna" (såsom Carl Bildt uttryckte det) Gazaborna. De skadade är nu uppe i 4000 och över 500 döda. VAD I HELVETE VÄNTAR VI PÅ????

Varför har USA så stor makt att de kan säga NEJ till FN att agera?? Påminn mig om detta nästa gång något som 11/9 händer igen för då kommer jag inte hålla två tysta minuter som alla skolor i HELA SVERIGE fick hålla. Detta är största beviset på att Sverige anser vissa liv vara mer värda än andra. Dessa har också föräldrar, barn och familjer - de är inte utomjordingar från Mars som vi försöker rädda världen ifrån - DE ÄR MÄNNISKOR FÖR I HELVETE!!!

Vi ska inte glömma Egyptens president Mubarak som har visat sitt riktiga jag - hur kan ett så fint folk ha ett sånt svin till ledare - och hur kan en "demokratiskt vald" president vara så hatad av sitt eget folk, till det finns bara ett enda svar - nämligen att han har suttit på den jävla stolen så pass länge att den snart ruttnar och att han är en diktator som inte alls förespråkar sitt folk. Både Mubarak och vår kära president Abbas är Israels marionetter, de kan inte slå ner folket nerifrån så de får dem att ruttna genom att stoppa in en helrutten president i toppen - folkvald my as!!!!

VAR ÄR DEMOKRATIN, SOLIDARITETEN, SYMPATIN, DET MÄNSKLIGA TÄNKANDET, MÄNNISKANS LIKA VÄRDE OCH RÄTT TILL ETT VÄRDIGT LIV?????????

ALLA VÄLRLDSLEDARE FOLKVALDA ELLER INTE - NI HAR BLOD PÅ ERA HÄNDER!

N.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0