Äntligen igång..


Vårterminen 2009 är i full gång och jag börjar misstänka att jag tagit mig vatten över huvudet men det lär endast tiden utvisa. I normala fall läser man 30 högskolepoäng per termin när man läser heltid, Jag går fyra kurser samtidigt och tre utav dem har jag redan nämnt men nu är jag uppe i 75 högskolepoäng bara denna terminen, vilket innebär att jag läser ett och ett halvt år på en termin..... sooooooooo cooooooool!!! Förhoppningsvis ska jag klara detta med en organiserad anda och genom att vara aktiv tjugofyrasju.

Idag fick jag dessutom reda på mitt betyg i nästsista delkursen från MKV A - ETT VG MINA DAMER OCH HERRAR.... SO SO SO HAPPY. Detta innebär att jag är ett VG från att få VG på hela momentet, väntar med spänning och håller tummarna så hårt att de kommer explodera.

Har inte hunnit skriva så mycket på senare tid men det är väl förståeligt då jag har haft fullt upp med inlämningsuppgifter, kursavslut och kursstart... Men ska försöka hålla bloggen uppdaterad om allt som händer runt omkring mig, dels för att själv få ner mina tankar och funderingar och dels för att ni ska få en intressant läsning... he he he, antar att de är en smaksak det där!

See U soon...

N.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0