12 dagar, 700 mördade, 3000 svårt skadade!!! VARFÖR?



Ännu fler fruktansvärda "nyheter" att somna till...... somna och somna, tror inte att jag kommer kunna göra det - kan inte få ut bilderna av de tre små bebisarna med bombsplitter i deras små taniga kroppar - varför är dem döda????

Våra kära premiär-, stats-, utrikes-, EU-, och "bullshit"-ministrar sitter fortfarande i sin stora aula och diskuterar huruvida Israels bombningar från F16 plan eller deras beskjutningar på civila eller deras stridsvagnar och bulldozers som raserat allas hem och familjer är värre än Hamas raketbeskjutning och i så fall vem som borde sluta först. 

Låt oss säga att Hamas startade det hela med sina raketbeskjutningar och att de är att skylla för att vapenvilan inte längre är aktuell, men man kan ju undra vad som får Hamas att vara anledningen till massakern av sitt eget folk, ett folk de har svurit att skydda med sitt liv. 

Det som alla inte får höra i våra "objektiva och sanningsenliga" massmedier är att Gazaborna aldrig har fått leva ett fritt, fridfullt eller värdigt liv för den delen - under väldigt lång tid har de bott i ett fängelse utan tak, ett fängelse där ingen mat kommer in, inga mediciner eller läkare låts besöka, inget vatten får passera och ingen elektricitet eller andra förnödenheter för den delen - för Gazaborna och Hamas som även dem är Gazabor har ingen annan utväg eller sätt att göra sin röst hörd på annat sätt än att skjuta med sina raketer som knappt kan liknas till dagens krigsvapen. De har hela tiden försvarat sig mot en långsam död, en död av törst, en död av hunger, en död av sjukdom - EN JÄVLIGT LÅNGSAM OCH KRÄNKANDE DÖD!!!!!!

Jag är inte för krigsförbrytelser och jag är inte heller för terrorism, inte för maktgalna parasiter som styr och ställer utan att veta värdet av människoliv, men jag är defenitivt för min och andras rätt att försvara sig mot krigsförbrytare, terrorister och maktgalna parasiter. 

De 200 små barnen som hittills dött(om inte fler, den siffran är vad jag fått höra på tv4 nyheterna, som inte ens har fått ta sig in i Gaza), siffran kan alltså vara mycket högre då det redan registrerats 700 döda under de senaste 12 dagarna, det är skrämmande hur många som måste dö innan man börjar reagera i vår ruttna värld. 

Hur som helst så kommer jag nu gå och lägga mig i min varma säng efter att ha ätit mig mätt idag och släckt min törst och kunnat duscha av mig den äckliga känslan som Israel gett mig idag - detta trots att ingen i Gaza har en filt att lägga över sig när de ligger utan skydd ute på gatan, och trots att ingen av dem fått äta sig mätt, och trots att de flesta inte kunnat dricka en droppe vatten eller ens haft en tanke på att tvätta av sig allt stänk från blod.

God natt GAZA och må Gud se över er och skydda er från dagens parasiter, terrorister, mördare och maktgalna svin, skydda er från sionisterna i Israel!!!

På återseende
N.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0